Bosan layan Netflix? Ini 5 buku yang korang boleh baca

Mommies semua ada yang dah habiskan baca buku ke masa kuarantin ni? Share lah dengan Kak Jah sebab Kak Jah pun dah start bosan jugak ni bila tengok tv lama sangat betul tak.

Kalau ada yang macam Kak Jah baru nak berjinak-jinak baca buku masa kuarantin ni, ni ada 5 buah buku yang korang boleh baca.

Jom tengok buku apa tuuuu.

The Herd

A picture containing food

Description automatically generated

Buku ini mengisahkan tentang pengasas sebuah co-working space mewah yang hilang secara misteri. Sahabat baiknya bertekad untuk membongkar apa yang telah terjadi.

Wow, No Thank You

A close up of an animal

Description automatically generated

Samantha Irby kembali lagi dengan kisah-kisah kehidupan sebenar seperti bekerja di Hollywood dan mendapat haid pertama yang pasti mencuit hati!

Darling Rose Gold

A close up of text on a white surface

Description automatically generated

Rose Gold Watts ditipu tentang kesihatannya selama 18 tahun oleh ibunya sendiri, Patty dan lalu dimasukkan penjara. Adakah Rose akan membalas dendam? 

The Lucky Ones

A picture containing shirt

Description automatically generated

Selepas 11 bulan kemalangan school shooting yang meragut nyawa kembarnya, May masih bersedih dan rasa bersalah kenapa hanya dia yang selamat. Kemudian, segalanya berubah apabila dia bertemu Zach.

Little Secrets

A picture containing meter, black, clock

Description automatically generated

Marin masih lagi mencari anak lelakinya, Sebastien yang hilang secara misteri selama setahun. Dia mengupah seorang penyiasat persendirian tetapi mendapat tahu kisah mengejutkan tentang suaminya. 

Kalau ada suggestion lain jomlah kongsi dengan Kak Jah! Selamat membaca ya semua.