Wajah awet muda dengan Sinaran Wanita NutraVita Marine Placenta

 

Kulit wajah yang nampak lebih muda dan anjal serta licin memang idaman setiap wanita. So, terima kasih @femagonline yg kongsikan keistimewaan produk NutraVita Marine Placenta ni.

Pada wanita yg masih tercari-cari penyelesaian utk kulit bebas parut dan awet muda, Sinaran Wanita ada jawapannya. Apa lagi kalau bukan rangkaian penjagaan kulit professional NutraVita Marine Placenta. Serum dan concentratenya terbukti berkesan untuk memudarkan parut serta memulihara keremajaan kulit wajah agar tampil lebih muda. Produk ini juga sesuai untuk pengguna muslim sebab dua-duanya telah diperakui halal oleh Jakim. Jadi tak perlu risau atau rasa was-was bila guna produk ni.

Kedua-duanya dihasilkan daripada formulasi Jepun yg menggunakan ovary peptides yang diekstrak dari placenta ikan salmon sebagai bahan asas. Komposisi asid amino nyer yg tinggi, sama seperti kolagen, menjadikan ia bahan anti-penuaan yg sempurna. Lepas ni boleh lah say goodbye pada garis halus dan kedutan.

Untuk #SWLovers dan semua wanita diluar sana, rangkaian penjagaan kulit NutraVita Marine Placenta ni adalah penyelesaian pada masalah kulit wajah uols. Pada pengguna setia NutraVita Marine Placenta, thank you uols! Pada yang belum boleh dapatkan NutraVita Marine Placenta Concentrate (RM59.00) dan Serum (RM89.90) korg dari cawangan Watsons berdekatan atau dari website Sinaran Wanita.