Sinaran Wanita Marine Placenta, jawapan untuk kulit wajah muda remaja tanpa cela

TQ @nieylanadia sebab share pasal produk penjagaan kulit professional Sinaran Wanita NutraVita Marine Placenta. Betul la tu, utk kulit wajah yg awet muda, tiada kesan kedutan, tanda penuaan dan garis halus, NutraVita Marine Placenta Concentrate dan Serum dah cukup!

So, pada yg biasa bertanya soalan-soalan ni…muka nampak kusam? Ada garis halus? Parut merata sana sini? Tak perlu risau. Semua masalah muka boleh diselesaikan dengan menggunakan full set penjagaan kulit professional Sinaran Wanita NutraVita Marine Placenta. Terdapat dua rangkaian produk NutraVita iaitu Serum dan Concentrate.

NutraVita Marine Placenta mengandungi placenta ikan salmon sebagai bahan asas di dalam serum dan concentrate untuk menambah dan mengekalkan kolagen yang tinggi. Ia dapat mengurangkan garis halus dan parut di wajah untuk kekal berseri.

NutraVita Marine Placenta sangat mudah diserap ke dalam kulit, jadi tiada masalah kulit melekit. Tidak perlu ragu-ragu kerana rangkaian produk ini mempunyai Halal Jakim.

Bukan susah untuk dapatkan kulit yang licin dan gebus gebas kalau anda gunakan NutraVita Marine Placenta. Boleh dapatkan sekarang di Watsons dengan harga RM59.00 untuk Concentrate dan RM89.90 untuk Serum. Boleh juga didapati dari Website Sinaran Wanita.