Terima kasih @mummyazriel kongsikan kelebihan produk Sinaran Wanita NutraVita Marine Placenta dgn wanita lain kat luar sana tu. Semua wanita nak kulit wajah yang awet muda dan bebas parut. Dan semua tu tak mustahil untuk dicapai dengan Serum & Concentrate NutraVita Marine Placenta.

Rangkaian penjagaan kulit professional NutraVita Marine Placenta terbukti berkesan untuk memudarkan parut serta memulihara keremajaan kulit wajah agar tampil lebih muda. Sesuai untuk pengguna muslim sebab dua-duanya diperakui halal oleh Jakim.

Penggunaan ovary peptides yang diekstrak dari placenta ikan salmon sebagai bahan asas serum anti penuaan sangat bagus sebab ia mempunyai komposisi asid amino yg tinggi, sama seperti kolagen.

NutraVita Marine Placenta ni adalah penyelesaian untuk mendapatkan kulit anjal dan licin. Kepada yg dah menggunakan produk ni, terima kasih kami ucapkan. Dapatkan NutraVita Marine Placenta Concentrate (RM59.00) dan Serum (RM89.90) dari cawangan Watsons berdekatan atau dari website Sinaran Wanita.