Tak takut virus ke Krisdayanti? Siap holiday ke Eropah

Laa macam mana ni, semua orang dah sibuk berkuarantin, tapi artis wanita ni boleh sibuk pergi bercuti dekat eropah, apa lagi memang kena kecam lah Kris Dayanti oi, tak jaga sensitivity orang langsung. Cik Ju pun jadi marah juga tengok gambar dia yang di post dalam Instagram.

Marah sebab Cik Ju tak ada bajet lagi nak sampai sana tu 1 hal lah, tapi dalam keadaan macam ni kan memang tak elok nak pergi bercuti? Buatlah terkan virus ni kan dah 1 hal.. minta simpang lah moga dijauhkan dengan covid-19, tapi kalau dah terkena kang rasa menyesal tak sudah, betul tak?

Gambar : IG Krisdayantilemos

Sedang bercuti di Eropah bersama suami dan anak-anaknya, penyanyi yang turut dikenali dengan nama KD ini memulakan percutiannya lima hari lalu. Berkongsi foto-foto menarik sekitar percutiannya bersama keluarga, ruangan komen Instagram KD dihujani dengan kecaman pengikutnya.

Netizen juga menyindir status KD sebagai seorang wakil rakyat di Indonesia yang tidak peka dengan keadaan wabak yang turut melanda negara kelahirannya.

Cik Ju berpesan pada KD ni, kalau ada duit tu simpan dulu boleh? Jangan semua nak dihabiskan pada waktu kritikal ni.. tak betul tu, kalau dah plan dari awal nak pergi eropah waktu ni pun, sepatutnya dibatalkan je sebab nyawa anak lagi penting, kan? So better duduk rumah je masak itu masak ini untuk family. Okay?