Mommies! Sis ada berita happy untuk uols.

Sekarang ni kan zaman di hujung jari. Tekan tekan je, buat payment and parcel akan sampai depan rumah. So sis nak sharelah satu lagi platform yang sis baru jumpa dan sis yakin akan memudahkan hidup uols yang super duper busy as mom tu.

Baru-baru ni, website beauty and self-care iaitu Threebs dah expand dorang punya kategori produk yang mana sekarang ni dorang akan cater sekali keperluan mommies, children dan furbabies.

Dengan diskaun menarik sampai RM50 OFF, lepas tu ada pilihan untuk pembayaran ansuran dan macam-macam lagi, banyak sangat uols boleh jimat. Sekarang ni benda selagi boleh jimatt, kena push untuk jimat kan? So bila ada sale atau diskaun macam ni memang sangat membantu kan?

Household macam Sudocrem, Earth Mama, bunjie baby & Zesty Paw antara yang dah masuk dalam website ni.  Ada juga kolum The Beauty Spellbook yang boleh uols tengok untuk tanyya pasal produk. Btw, ia dimanage oleh in-house expert & guest advisor tau. So memang reliable lah.

Kalau uols baru nak sign up, jangan lupa untuk apply kod promo NEW10 masa checkout nanti. Tambahan RM10 diskaun! Sambil tu bolehlah shopping skincare mommie juga. Alang-alang menyeluk pekasam kata orang dulu.

Jangan lupa juga untuk check this website oke? Uols tekan je LINK THREEBS ni, nanti akan terus je landing dekat website tu. 

Happy shopping day!