5 fashion designer lokal terhangat pilihan pengantin tahun 2020

Yang pastinya  semua bakal pengantin nak kelihatan cantik di hari persandingan.. Pemilihan busana yang tepat mengikut cita rasa, sesuai dengan bentuk badan dan warna yang diidamkan paling penting tak nampak bam bam. Confident lagi naik memuncak bila dapat menggayakan busana dari pereka fesyen terkenal tanah air.  Berikut merupakan pereka busana pengantin pilihan tahun 2020.

Davis Paul Lister (DPLKL)

Rekaannya yang kini jadi  kegilaan bakal pengantin untuk dipakai di hari istimewa, Ada yang siap cakap sanggup untuk diet asal ada duit cukup untuk mengayakan busana DPL di hari persandingan.. Keistimewaan pada rekaan Davis pada jahitan maniknya yang kemas dan teliti, serta rekaan busananya lebih natural mengikut lirik tubuh sesuai dengan sesiapa pun tak kira bentuk badan.

Teh Firdaus

Pasti ramai yang kenal dengan pereka busana Teh Firdaus, rekaan nya sering digayakan oleh artis-artis tempatan.  Rekaan  bentuk  busana yang  menyerlahkan siluet feminin pemakai dengan mengunakan fabrik bertekstur lembut. Sapa pun pasti tertawan melihat.

Zaim Zulkafli

Setiap rekaannya sentiasa  berbeza dan mempunyai daya keunikannya  yang tersendiri. Walaupun moden tapi masih penuh dengan ciri-ciri klasik.

Aizat adzha

Rekaan busana yang simple tapi masih kelihatan elegen menjadi kesukaan ramai di tahun 2020 ini. 

Zachrin Jaafar

Mahukan sesuatu yang berkonsepkan contemporary dan urban tetapi masih mengekalkan ciri-ciri klasik. Zachrin Jaafar pasti ada busana pengantin RTW yang terbaik untuk anda.