Lebih 3,000 Outfit Fesyen Paling Trendy Tengah ‘On Sale’ Gila-Gila Sekarang!, Pss… Dengan Diskaun Tambahan Lagi Tau

Dah masuk pertengahan tahun, mestilah kena ada sekurangnya 2 pakaian baru kan? Tanda meraikan kejayaan berjaya menjalani kehidupan lima bulan dengan baik. Macam self reward untuk boost lagi tenaga untuk bulan mendatang.

Dan sekarang pun banyak brand pakaian yang dah mulakan sale mid-year dorang. Antara yang paling ‘gila-gila’ diskaun dia yang min jumpa ialah dari Love, Bonito. Fuh meriah dengan diskaun!

Cakap je korang nak outfit macam mana, dari outfit pantai sampailah outfit yang sesuai untuk candle light dinner semua ada diskaun menarik! Harga pula katanya bermula RM8 hingga RM387!

Sebab bermula 29 Mei hingga 12 Jun, ahli LBCommunity+ boleh dapatkan diskaun yang berikut untuk nilai pembelian tertentu dalam satu resit:

  • 20% untuk belanja minimum RM400 
  • 15% untuk belanja minimum RM300   
  • 10% untuk belanja minimum RM180 

Bestnya jadi ahli LBCommunity+ ni bila korang boleh akses awal barang jualan pada hari lebih awal daripada biasa. Terasa macam first class VVIP sangat kan LB layan pelanggan dorang!

  • Ahli Gold: 29 Mei 2023, mulai 12.00 tengahari 
  • Ahli Silver: 30 Mei 2023, mulai 12.00 tengahari 
  • Umum: 31 Mei, mulai 12.00 tengahari

Macam mana nak jadi ahli? Daftar je secara PERCUMA di website www.lovebonito.com/my.

Kena cepat tau. Kalau korang walk-in, sale ni akan berakhir pada 11 Jun ini dan di website pada 12 Jun (10 pagi) untuk pembelian online.

Side note min, kalau korang jenis suka bergaya tapi susah nak cari baju yang selesa walaupun korang duduk rumah je, Love, Bonito adalah antara salah satu jenama paling boleh korang percaya kualitinya.


Maklumat lanjut boleh terus ke website Love, Bonito.