Pada Lipstik adalah produk wajib ada dalam setiap handbag wanita. Tetapi ramai yang masih tidak pasti warna lipstick yang sesuai dengan tona kulit mereka. Salah memilih warna akan buat wajah kurang berseri atau lebih parah lagi, makeup fail! 

Selain daripada warna yang sesuai, ciri-ciri lipstick yang menjadi pilihan wanita sekarang adalah tahan lama dan transfer proof! 

Mengambil kira permintaan wanita, Revlon, jenama makeup yang tidak perlu diperkenalkan lagi, memperkenalkan rangkaian lipstick terbaharunya, ColorStay Suede Ink™ Lipstick yang tahan selama 8 jam dan juga transfer proof.  ColorStay Suede Ink™ Lipstick ini boleh didapati dalam 9 matte shade yang berbeza untuk setiap wanita ‘Own It’.

Diperkaya dengan Vitamin E yang kaya dengan antioksidan, lipstick ini juga dilengkapi dengan primer untuk memastikannya tahan lama dan selesa pada bibir. Satu sapuan sudah cukup untuk warna yang baik, tetapi anda juga boleh memilih untuk live boldly dengan aplikasi lebih sekali. Ia juga direka  dengan angled bullet untuk memastikan penggunaan yang tepat dan formula TANPA paraben, minyak mineral atau sulfat. Pigmented? Of coz!

Produk ini boleh didapati dimana-mana cawangan guardian berdekatan dan juga dalam talian.