Wangi dan cerah! 2 gabungan yang menjadi kegemaran ramai dalam penjagaan diri untuk tampak lebih segar, feminin dan WOW. Baru-baru ini Rexona telah melancarkan Koleksi Wangian Premium Baharu yang diinspirasikan oleh wangian bertaraf dunia seperti Luscious Berry dan Summer Peach, iaitu, Rexona Vitamin+Bright Peach Glow & Rexona Vitamin+Bright Berry Glow. 

Deodoran dwi ini mempunyai manfaat gabungan haruman dan pencerahan dimana adanya 70X Vitamin C dan Niasinamida agar bawah lengan anda harum dan kulit kelihatan cerah. Ia juga terbukti secara klinikal mampu mencerahkan bawah lengan anda dalam 4 hari dengan mengurangkan tanda-tanda hitam pada bawah lengan. 

Jangan risau, deodoran dwi ini boleh didapati dalam bentuk roll-on atau semburan. Jadi, sebagai pembeli boleh memilih mana satu pilihan anda. Pastinya dengan sekali semburan atau secalit roll-on, sang pemakai menambah seri dan sentuhan pesona dalam menjaga diri serta tak lupa dapat memikat hati yang tersayang dengan wangian yang mewah. 

Anda boleh rasai sendiri ‘magik-NYA’ haruman bertaraf dunia yang bukan biasa-biasa dengan sertai acara Scent & Glow Express Rexona pada 30 September di Starhill KL, bermula dari 11:00 pagi sehingga 10:00 malam. Anda berpeluang untuk sertai pelbagai aktiviti menarik dan membawa pulang pelbagai hadiah yang disediakan. 

Dapatkan maklumat lanjut mengenai Koleksi Wangian Premium BAHARU Rexona ini dengan layari www.Rexona.com/my atau boleh ikuti media sosial Rexona di https://www.instagram.com/rexonamalaysia/