Sejambak ros merah? Itu sudah biasa. Bukan tidak menarik tetapi kadangkala kita mahukan sesuatu yang lebih santai, moden dan lebih warna-warni.

Merayakan semangat musim panas (dan mungkin selera GenZ terhadap jambangan bunga unik) BloomThis teruja melancarkan koleksi terbaharunya, “Petal Pop,” yang direka untuk menambah warna dan personaliti pada si penerimanya. 

Koleksi meriah ini, berharga antara RM169 dan RM229, menampilkan pelbagai jambangan yang dibuat secara unik, setiap satu disesuaikan untuk mengekspresikan keperibadian dan gaya.

Daripada EXTRA White Rose Bouquet yang penuh dengan drama kepada Boujee Blue Hydrangea Bouquet yang mewah, Petal Pop menawarkan sesuatu untuk semua orang yang ingin membuat statement dengan hadiah bunga mereka. Terokai rangkaian baharu yang menarik ini dan cari jambangan yang sesuai untuk menghantar mesej seunik orang yang menerimanya.

Musim panas ini, biarkan gubahan bunga anda mencerminkan semangat musim yang meriah dan dinamik. Koleksi “Petal Pop” merangkumi intipati musim panas dengan warna berani, bersemangat dan susun atur dan visualisasi inovatif yang menangkap imaginasi. 

Sekali pandang, sepertinya ia diinspirasikan oleh seni Jepun purba Ikebana, jambangan ini merupakan gabungan tradisi dan kemodenan, menjelmakan keanggunan dan keanggunan seni bunga klasik sambil memperkenalkan sentuhan kontemporari yang segar.

Setiap susunan direka dengan teliti untuk melambangkan kekuatan, kecantikan, dan keperibadian wanita moden, menjadikannya hadiah yang sempurna untuk meraikan kualiti unik orang tersayang anda.

Mengambil contoh Boujee Blue Hydrangea Bouquet dimana sejambak hydrangea biru dipadankan tulip merah jambu dan eryngium biru untuk bouquet mewah dan penuh warna. 

Real Talk Pink Tulip Bouquet pula ideal for when you’ve gotta keep it real. No fake, hanya honest blooms dengan padanan white gerbera sass. 

Dan bagi mereka yang feeling like a queen, Slay Queen Pink Rose Bouquet ada untuk anda! Dengan gabungan milky gerbera dan peach eustoma, ia adalah aksesori yang sempurna untuk the runaway queen! 

Koleksi “Petal Pop” bukan sahaja memperkenalkan pendekatan segar kepada reka bentuk bunga, tetapi ia juga memberi penghormatan kepada klasik abadi. Gabungan berani dan warna yang menarik sesuai untuk mereka yang ingin menonjol, namun gubahan yang bernas memastikan intipati keanggunan tradisional tidak akan hilang. Koleksi ini lebih daripada sekadar bunga; ia adalah perayaan kehidupan, kreativiti, dan gaya yang sentiasa berkembang dengan GenZ hari ini.

Untuk maklumat lanjut mengenai koleksi terbaharu BloomThis ini, sila layari https://bloomthis.co/collections/petal-pop-bouquets