SHOPBACK 11.11 SALE DATANG DENGAN PELBAGAI PROMOSI. LAGI BANYAK SHOPPING LAGI BANYAK GANJARAN TUNAI.

ShopBack? Pantang bagi kat sang wanita hahaha Lajuu jer dia tengok apa barang atau platform yang dia boleh guna! Orang kata kalau boleh jimat, kita jgn lepaskan peluang gitchew.
ShopBack ni merupakan satu platform yang menawarkan ganjaran pulangan tunai. Adanya ShopBack ini memudahkan orang ramai untuk berbelanja dengan lebih bijak dan dalam masa yang sama dapat juga berjimat.
Macam mana nak dapatkan ShopBack ni? Mudah jer. Bak orang kata semudah ABC! First, korg kena sign up dulu. Kemudian, shopping di stores kegemaran dan check out. Last sekali, dapat ganjaran pulangan tunai dan apa lagii, keluarkan fulus anda hehe

Standby ladiesss! Skrg promosi dan flash sales dari 7hb sehingga 11hb Nov! Korang boleh cekidout Shopee Special cashback brands yang terlibat untuk barangan keperluan harian seperti P&G, Unilever & Mydin. Selain itu, barangan untuk bayi seperti Drypers, Enfagrow, Huggies & Frisco pun ada. Apa lagi? Ofcoz la keperluan untuk para wanita seperti L’Oreal dan Laneige! Jangan tunggu lama-lama tauu sebab korang boleh dapat sehingga 25.9% cashback pada promosi 11.11 nanti.
Sapa peminat fesyen kat sini?? Sila munculkan diri dan start shopping skrg. Ada banyak stores kegemaran seperti Zalora (Mango, GAP, Longchamp, Coach, Calvin Klein), Nike, Adidas, FashionValet, Uniqlo dan banyakkkk lagi! Korg boleh dpt sehingga 26% upsized cashback yer (Byk weh ?)
Korang pun tengah cari barangan keperluan untuk kesihatan diri? Watsons? Hermo? iHerb? Haa 3 stores ni pun adaaaa. Kan DD dah cakap! Standbyyy, sebelum tu siap2 list apa yang korang nak beli okayyy. Risau kang ter’syokk’ belanja ?

Haa, jom ajak geng-geng kreatif korang dan sertai Cabaran 11K ShopBack ni! Caranya mudah jer. First, follow ShopBack di Instagram atau Facebook. Kedua, kongsikan salah satu daripada 5 video ShopBack yang ada di Instagram atau Facebook dengan hashtag #ShopBack11KChallenge. Ketiga, tag 5 rakan korang dan bagitahu kenapa mereka perlu guna ShopBack ini. Nak tahu lebih lanjut, boleh klik sini –app.shopback.com/sw11k

Ataupun jom ajak geng-geng korang yang kaki game tuu main CashBack Troopers ni. Eh? Macam mana tu? Hanya perlu main dan menangi hadiah sehingga RM150,000! Untuk info lebih lanjut, klik sini – app.shopback.com/swcbt. Jangan tak tahuu ada LUCKY DRAW jugaaak utk menang baucar membeli belah dari Shopee, Dyson, Zalora, Althea dan Watsons.

DD ni pun tak shabar tunggu 11.11 ni! Dengan ShopBack lagi, memangi giler la DD nanti hihi Rugi la kalau korg lepaskan peluang niiii! Kalau masih belum ada akaun dgn ShopBack, ni la MASANYA! Klik sini – https://bit.ly/2I71Yya dan daftar hari ini okay. Dapat bonus RM5 lagi!