Dapatkan Tips Percuma, Baucar Diskaun Barang Baby & Macam-Macam Lagi Dalam Platform Ni

Bergelar ibu bapa, kita sentiasa belajar untuk menjadi ibu bapa yang baik. Demi untuk yang terbaik buat anak-anak, 

Pengalaman mereka yang dah bergelar ibu akan selalu didengar untuk diaplikasikan dalam kehidupan sendiri sekiranya sesuai.

Tapi mungkin ada yang masih tak berani dengan tips-tips yang dibaca dekat internet kan? kalau macam tu, sis nak share satu platform yang boleh dipercayai iaitu Motherhood.com.my dan Kelabmama.com.

Selain daripada pengalaman membesarkan anak, dekat platform ni jugak korang boleh dapatkan tips penting untuk melalui journey atau momen penting macam mengandung. 

Sebagai platform wanita terbesar di Asia Tenggara, dekat platform ni jugak boleh dilihat informasi mana yang boleh dipercayai supaya kalau diamalkan pun tak akan sebabkan kemudaratan kepada anak-anak atau diri sendiri.

Bukan sekadar informasi, dalam platform ni jugak ibu-ibu boleh dapatkan sokongan spiritual dan motivasi kalau rasa worn out dengan daily life sebagai mommies.

Menarik kan? Saling berkongsi, hilang sikit rasa tertekan tu.

Kredit: Her View from Home

Kalau nak ikut kelas-kelas yang ditawarkan pun boleh juga. Tapi daftarlah sebagai member. Siap ada diskaun sampai 50% lagi tu dengan baucar-baucar tambahan yang lain. Berbaloi & banyak boleh jimat tu kalau beli barang baby.Nak tahu info & tips parenting menarik bolehlah ke kelabmama.com & motherhood.com.my sekarang!