Wanita dan awet muda memang tak dapat dipisahkan. Kalau boleh usia tu tak apa makin naik, asalkan terus je awet muda nampak macam anak dara gituh!

Nak atasi tanda-tanda penuaan dek sebab tekanan oksidatif, benda paling penting kena buat adalah cari produk antioksidan yang bagi perlindungan yang menyeluruh tapi kekal membantu merawat dalam kondisi selamat.

LAC MASQUELIER’s® French Pine Bark Extract

Kalau korang cari penggalak imun dalam bentuk kapsul, haa bolehlah try LAC MASQUELIER’s® French Pine Bark Extract yang manfaatkan ciri-ciri antioksidan pokok pain dari Perancis untuk perlindungan tubuh yang menyeluruh.

Dengan setiap tablet yang ada Sebatian Oligomeric Proanthocyanidin (OPCs), mudahlah sikit korang nak penuhi keperluan antioksidan tubuh untuk tampil lebih awet muda.

LAC Taut®

Dengan gandingkan unsur terbaik dari pengetahuan dunia timur dan teknologi barat, kulit korang akan dirawat dan dipelihara dari dalam. Jadi dengan kandungan kolagen Rapid Delivery System (RDS), korang akan dapat rasa yang hasil dengan amalkan supplement ni, kulit jadi lebih tegang, lembab dan muda.

LAC Taut® Collagen Drink Plus Placenta

Tambahkan lagi dengan minuman kolagen dari ikan merah laut dalam ni, yang kaya dengan palsenta baka tulen, hasilnya memang akan nampak korang awet muda dari usia sebenar.

LAC Activated® L.Pro

Bukan badan je mampu berlemak tau. Hati pun sama bila pengumpulan lemak berlebihan dalam tisu hati yang mana kalau tak dirawat akan sebabkan kerosakan pada organ berkenaan. 

Bila ni terjadi, mulalah selalu rasa tak selesa dekat bahagian sebelah kanan atas abdomen, selalu rasa lebih dan hati pun membesar. Tapi kebanyakan pesakit tak tunjukkan sebarang tanda atau komplikasi.

Jadi untuk elakkan masalah ni berlak, korang bolehlah ambil LAC Activated® L.Pro sebagai makanan tambahan kalau korang jenis yang amalkan diet tinggi lemak, gaya hidup sedentary atau banyak ambil ubatan.

Kandungannya yang ada campuran herba tradisional Cina macam sanchi, biji dodder, rizom oriental water plantain dan rizom largehead atractylodes akan bantu hati untuk jalankan fungsinya semula.

Nak berkebaya untuk lebaran kali ni? Meh sis sharekan tipsnya. Korang boleh baca DEKAT SINI.