Semua parent mesti ada harapan untuk anak-anak dia kuat bondingnya kan? Bukan masa kecil je rapat, tapi bila masuk alam dewasa, masing-masing dah bawa haluan sendiri.

Selain daripada tunjukkan contoh dan tauladan yang baik dekat anak-anak sedari kecil lagi, parent boleh juga buat macam-macam aktiviti yang boleh pupuk kasih sayang anak-anak dengan adik beradiknya.

Contohnya cara yang fun untuk parent bina bonding anak-anak adalah dengan pakai stroller yang boleh anak-anak sentiasa bersama dengan adik beradik dorang. Bila adik beradik sentiasa ada di sebelah satu sama lain, dorang akan dapat rasa yang kasih sayang tu ada.

Sama ada bayi kembar atau pun anak kecil yang ada newborn sibling, bila masing-masing sentiasa ada di samping sesame sendiri, aktiviti pun akan double fun!

Bugaboo Donkey 5, syarikat parental dari Belanda ada solusi untuk bantu parenting dalam zaman moden dengan solusi moden. 

Dengan stroller lengkap dungsi full coverage canopy untuk perlindungan daripada matahari dan angin, ditambah pula dengan signature Bugaboo – tingkap peek-a-boo untk sistem perudaraan yang bagus, parent hanya perlu gunakan ‘tiga klik’ je untuk tukar mode mono stroller kepada duo stroller.

Maybe ada parent yang risau, kalau dah mode duo mesti susah kan nak bergerak? Jangan risau, kedudukan stroller yang bersebelahan menghadap satu sama lain menjadikan stroller ni mudah dikawal. Kalau korang berme-time dengan anak-anak, tanpa husband pun sangat okay!

Siap boleh pilih aksesori, dah macam pilih aksesori kereta pula. Penuh versatile untuk keluarga yang membesar.

Maklumat lanjut tentang stroller untuk terapkan bonding anak-anak masa kecil boleh koang tengok dekat website ni: https://www.bugaboo.com/my-en