Travel dengan budak kecil memang penat, lagi penat bila dorang sendiri dah penat dan nak berdukung je. Berdukung kalau sekejap sekejap bolehlah lagi, ni kalau lama-lama, memang tak terasa dah tangan tu.

Korang baca pun dah terasa penatnya kan?

Dah 2022, banyak alat/teknologi yang dicipta untuk mudahkan parents yang mudahkan untuk travel dengan anak-anak kecil. Nak tahu tips travel bergaya dengan anak kecil? 

Jawapan ada pada the new Bugaboo Butterfly yang lengkap dengan features menarik dan mudahkan kerja parents dalam kendalikan anak-anak. Portable, boleh lipat, ringan dan tahan lasak sesuai untuk bayi berusia 6 bulan sehinggalah kanak-kanak dengan berat sehingga 22kg.

Kalau korang jenis nak berjimat, Bugaboo Butterfly adalah pilihan terbaik sebab ketahanan dia boleh capai bertahun! Bolehlah guna untuk adik-adik si kecil nanti kan?

If korang ada bajet dan korang pulak memang jenis suka OOTD, why not dapatkan satu. Nak berOOTD pun nampak stylo bila ada stroller ni.

Nak tahu maklumat lanjut, boleh layari bugaboo.com okey? Atau terus je ke Baby Parenting, Bebehaus, Happikiddo and Mothercare Malaysia.