Bila sebut je orang kenamaan, mesti ada persepsi yang mana golongan ini sering dikaitkan dengan barangan berjenama mewah. 

Tapi berbeza dengan Raja Permaisuri Agong, Tunku Azizah apabila baginda membuat pendedahan yang mana baginda dah pun menggunakan produk rangkaian produk penjagaan kulit, NIVEA sejak muda lagi.

Ulasan baginda semestinya merupakan penghormatan terbesar buat NIVEA. 

Turut hadir memeriahkan Pertandingan Tahunan Rekaan Batik Piala Seri Endon 2022 yang ke-17 sebagai rakan penjagaan kulit rasmi untuk acara tersebut di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC), NIVEA sekali lagi menerima kunjungan hormat Tunku Azizah ke ruangan pameran.

Sebagai jenama penjagaan kulit No. 1 di dunia, selama lebih dari 100 tahun NIVEA telah membantu ramai orang untuk merasa selesa dengan kulit mereka sendiri. 

Kali ini dengan Set Rejimen NIVEA LUMINOUS 630 Anti-Dark Spot Serum dengan formula dipertingkatkan, pengguna boleh rasa sendiri keberkesanan 10 kali ganda dalam mengurangkan bintik hitam dan menjadikan kulit lebih cerah dan berseri dengan:

  • NIVEA LUMINOUS 630 Anti Dark-Spot Serum
  • NIVEA LUMINOUS 630 Anti Dark-Spot Even Tone Night Cream
  • NIVEA LUMINOUS 630 Anti Dark-Spot Eye Treatment
  • LUMINOUS 630 Anti Dark-Spot Serum 30ml, Even Tone Night Cream 50ml dan Eye Treatment

Maklumat lanjut tentang produk NIVEA, korang boleh terus follow www.facebook.com/mynivea atau layari https://www.nivea.com.my/