Period kadang-kadang memang boleh buat kita trauma. Sentiasa ada rasa anxious pasal period pain dengan period flow, ganggu ke tidak aktiviti harian masa dalam tempoh bendera merah ni.

Nak pulak masa heavy flow. Kena pakai pad yang besar atau pun double up kan supaya tak bocor. 

Tapi girls, uols tahu tak yang senang ni kita dah boleh happy happy je walau seheavy mana pun period flow kita sebab Kotex baru je keluarkan reusable underwear yang boleh korang basuh dan pakai semula sehingga 50 kali cucian tau!

Paling penting serapan dia sama macam korang guna 2 pad biasa.  Kalau kira-kira balik, rasanya lebih convenient macam ni kan? Jimat pun iya jugak. Betul tak? 

Kalau korang risau soal bau, aip! No more sebab lapisan pertama ada gunakan teknologi lapisan Drywick yang cepat menyerap cecair sambil mengekalkan kekeringan dan bebas bau.

Manakala lapisan kedua pula bertindak sebagai lapisan serapan utama yang menyerap kebanyakan lembapan dan cairan sebelum ke lapisan terakhir yang menghalang cecair daripada keluar dan bocor.

Nak beraktiviti pun dah tak risau pad ‘salah parking’ ke apa kan? 

Korang kena try. Memang best gila dan change lifestyle korang. Nak beli mudah je. Korang boleh ke Watson Online, Shopee atau Lazada. Nak tahu lanjut pasal reusable underwear ni, korang boleh ke www.kotex.com.my okey?