Inilah masanya untuk uols gantikan dengan Tilam Eco Lite Series daripada Coway! Yang seronok nya ia mampu milik serta selesa, dimana Coway juga dalam usaha meringankan beban golongan muda Malaysia untuk menikmati tidur lena dibuai mimpi indah. Jadi, kalau uols ada bajet tertentu inilah pilihan yang sesuai.

Uols kena tahu, tidur itu tidak boleh dipandang ringan ye. Ha terutamanya bagi golongan muda yang mempunyai begitu banyak aktiviti untuk dilakukan setiap hari. Ini kerana badan kita memerlukan rehat yang cukup pada setiap malam untuk mengumpul tenaga pada keesokan hari. Kalau tidur pun tak lena…kerja pun tak produktif tau.

Tilam Eco Lite Series mempunyai kelebihan kain belacu (ticking) yang mendinginkan, jadi uols takkan berpeluh lagi untuk tidur pada waktu malam! Spring kocek zon tunggal pun ada tau dari kepala ke kaki dan alas tilam yang membolehkan ia tukar untuk menjaga kebersihan tidur. Tilam ini disediakan dalam saiz King atau Queen dengan rangka katil berwarna biru muda.  Direka supaya tampak indah dengan konsep minimalis juga diperbuat daripada 100% bahan lateks semula jadi yang sederhana padat. Memang kerlassss jah.

Untuk menikmati tidur lena yang lebih baik, uols boleh ke www.coway.com.my. Semoga mimpi yang indah-indah semuanya!