Pendekatan inovatif UUCare adalah sebab utama mengapa jenama dengan lebih 25 tahun kepakaran dalam industri kebersihan feminine ini berbeza dengan yang lainnya. UUCare menyepadukan amalan perubatan tradisional dengan kesihatan wanita dengan menggunakan herba semulajadi dalam produk seperti tuala wanita, tuala pemanas, dan pencuci bahagian intim.

Dengan pengalaman lebih 9 tahun dalam pasaran Malaysia, UUCare sering memastikan kommitmennya terhadap kesihatan wanita tetap teguh dengan menawarkan penyelesaian yang memberikan keselesaan, keselamatan dan keyakinan pada para pengguna. Ini dikuatkan lagi dengan pengenalan Natural Herbs Comfort Care Pads, produk yang pertama seumpamanya dalam pasaran.

Pad sanitari ini menggabungkan ekstrak dan minyak pati daripada herba semulajadi dalam mikrokapsul pada permukaannya. Pemilihan herba seperti dipilih secara strategik untuk mengurangkan kesan sampingan ketika datang haid. Mikrokapsul larut apabila bersentuhan dengan darah haid atau sebagai tindak balas kepada pergerakan badan, memberikan manfaat keselesaan dan penjagaan yang dipertingkatkan.

Natural Herbs Comfort Care Pads ini mempunyai permukaan yang dibuat daripada 100% kapas asli dan berkesan untuk menangani masalah seperti kejang dan darah berketul. Dengan advanced time delay technology untuk perlindungan lanjutan, pad ini menawarkan keselesaan maksimum melalui bahan penyerap dan pengudaraan yang luar biasa. 

Produk UUCare boleh didapati daripada rangkaian pasaraya AEON, AEON Wellness, Guardian dan melalui Shopee.