Hi uols, tahu tak baru-baru ni acara sambutan “NIVEA Luminous Skin Journey” telah diadakan oleh NIVEA, jenama penjagaan kulit No. 1 di dunia! Ia menampilkan juga pengguna NIVEA  LUMINOUS630 seramai 100 selebriti terkenal dan influencer kecantikan yang hadir termasuk KOLs selebriti kecantikan iaitu Yana Samsudin, Emma Maembong, Elfira Loy, Mayho dan Miko yang berkongsi bagaimana Serum Anti Bintik Hitam No.1 Dunia ini membantu mereka mengatasi masalah bintik hitam yang tebal. Uols pun ada mengalami masalah yang sama?

Jangan risau, uols dah boleh bertenang dengan NIVEA LUMINOUS630 Anti-Dark Spot Serum yang sememangnya penyelamat. Ia dirumus khas bagi mengurangkan bintik hitam, garisan halus dan berupaya meningkatkan keserian dalam masa 2 minggu je tanpa merosakkan kulit tau. Bukan tu je, LUMINOUS630 juga telah dipatenkan dimana ia terbukti secara klinikal dan disahkan oleh Institut Dermatologi malah turut diterbitkan dalam Journal of Investigative Dermatology yang terkenal di dunia, JID. Menarik kan!

Iols yakin mesti ada dikalangan kita yang hanya menutup bintik-bintik hitam dengan memakai ‘makeup’ sahaja. IT’S A BIG NO NO! Itu bukanlah jangan penyelesaian yang baik, merawat punca masalah kulit dari dalam tersangatlah penting ye. Dengan itu, demonstrasi ‘makeup’ telah diadakan untuk memberikan bukti visual dan membuka mata orang ramai. Malah, tetamu yang hadir juga dapat merasai pengalaman NIVEA LUMINOUS630 yang mengujakan seperti ujian kulit dan berpeluang mengambil gambar menggunakan kamera foto 360 darjah, boleh lah nak merasa jadi artis kejap kan hihi.

Haa kita pun dah tahu 100 rakyat Malaysia yang terkenal di acara ini sudah pun ‘menguji & membuktikan’ keberkesanan NIVEA LUMINOUS630. Jadi, uols pun boleh! Layari https://www.nivea.com.my/ untuk dapatkan lebih info tentang NIVEA okies. Jom cantik sama-sama!