Korang tahu tak, masalah rambut gugur yang dihadapi para lelaki kadangkala lebih parah daripada wanita? Walaupun kadang-kadang kita tengok lelaki macam sentiasa steady and cool.

Dengan pelbagai produk penjagaan rambut banyak merujuk kepada wanita, jadi kita ni ada tendency untuk skeptikal yang rambut gugur ni masalah wanita je. Sedangkan faktanya lelaki lebih terdedah kepada masalah ini akibat daripada kecenderungan genetic.

Sebab utamanya adalah kerana lelaki sentiasa menghasilkan testosterone sepanjang hidup terutamanya semasa hormone sedang memuncak di fasa akil baligh. Bila nak ke salon, selalunya ada yang skeptikal kerana ia bercanggah dengan prinsip ‘kejantanan’ mereka. 

Cakna dengan isu yang dihadapi, salon TwoHerbs tampil untuk menghentikan stereotaip ini.  Penjagaan kulit kepala dan pertumbuhan semula folikel akan diberikan tumpuan kepada sesiapa sahaja yang memiliki masalah keguguran rambut tanpa mengambil kira jantina.

Formula yang digunakan TwoHerbs lebih menarik kerana ia adalah satu-satunya salon yang menggunakan campuran istimewa 100% rawatan rambut herba Cina dan Ayuverda. Campuran ini memberikan peluang pemulihan yang lebih tinggi dengan menyelesaikan masalah kulit kepala lebih berkesan dalam tempoh masa tiga bulan rawatan je!

Nak tahu lanjut tentang apa yang menarik lagi tentang treatment di Two Herbs, korang boleh terus ke https://www.twoherbs.com.my/