Tahu tak uols yang baru-baru ni, Bunny-U dan PONEY telah bekerjasama dalam menjayakan kotak hadiah edisi terhad bertemakan “Little Explorer” buat si comel manja kita semua. Bagi mak-mak, siapa je yang tak kenal jenama hebat ini bukan?

Dengan misi yang dikongsi bersama dalam menyediakan produk berkualiti tinggi untuk kanak-kanak, “Little Explorer” sememangnya idea yang bernas. Kalau uols nak tahu, produk makanan dan minuman mahupun pakaian yang dihasilkan tiada mengandungi bahan-bahan berbahaya ye, jadi ibu ayah tak perlu risau pun untuk ‘grab’ satu buat anak kesayangan.

Ye betul! produk-produk Bunny-U ini hanya menggunakan bahan-bahan semula jadi yang kaya dengan nutrien dan tidak mengandungi sebarang pengawet dan pewarna. Apa kata kita ceriakan lagi hari anak-anak dengan menghadiahkan “Little Explorer” buat mereka, mesti senyum tak henti sampai ketelinga! hihi. 

Kalau uols nak tahu lebih lagi boleh terus ke Signature Market Instagram, Facebook, YouTube atau https://www.signaturemarket.co/my/marketplace/. Selamat menyopping!