Macam biasa la kan, jualan 11.11 sentiasa gempak! Tahun ni Lazada tawarkan 1 Billion LazCoins untuk korang rebut tau! Pesta ini akan berlangsung selama 3 hari dengan keceriaan tanpa henti bermula 11 hingga 13 November 2023.

Korang boleh beli barang dengan murah gila masa Jualan Tahunan 11.11 Lazada yang terbesar! Ada lebih dari satu bilion LazCoins untuk korang kutip. LazCoins tu boleh guna untuk dapatkan harga terbaik untuk berjuta-juta barang kat Lazada. 

Kalau korang nak kumpul lebih LazCoins, boleh buat review produk, complete misi dalam app Lazada, atau main game cam Merge Boss atau GoGo Match. Dapat LazCoins macam ni, memotivasikan korang stay aktif dalam app.

Teka dan Menang Cepumas Membeli-Belah secara Percuma selama 11 Bulan

Menjelang 11.11, Lazada turut menyediakan banyak lagi kejutan untuk para pelanggan, bermula dengan pemberian hadiah istimewa di media sosial. Bermula 1 November hingga 10 November, peraduan media sosial yang berlangsung selama 10 hari tersebut mengundang pengikut akaun Lazada di Instagram untuk meneka harga jualan produk terpilih.

Untuk join contest ni, korang cuma kena comment teka harga jualan produk. Sebelas orang pertama yang teka betul, boleh menang produk harian dari pelbagai kategori cam kesihatan, rumah, fesyen, elektronik, dan banyak lagi

Kalau ada orang bertuah teka semua harga produk dalam 10 hari, dia boleh menang Hadiah Utama – baucar beli-beli RM11,000! Total hadiah lebih RM100,000, termasuk jenama macam Cosmic Cookware, Dyson, Estee Lauder, Fossil, Kinohimitsu, Lazada Adventures, LEGO, Nescafe, OGAWA, dan POCO.

Banyak untuk Dinikmati sebelum 11.11

Sebelum 11.11, korang boleh start tambah barang ke troli awal-awal mulai 1 November atau Chup Dulu* dengan deposit untuk secure best deals. Ada juga Today Only Deals dari 1-10 November, jadi korang boleh dapat harga terbaik sebelum sale bermula.

Lagi best, ada Super Voucher Hunt untuk 11.11! Kalau berjaya teka kod, boleh menang voucher eksklusif Lazada. Caranya, masukkan keyword dalam carian app, lepas tu boleh redeem pada 11 November.

Korang dapat diskaun RM9 untuk setiap pembelian RM90. Lazada Bonus boleh kumpul dari 1 November sampai habis sale, dan boleh guna untuk beli macam-macam barang dalam platform Lazada.

Tahun ni, 11.11 Lazada punya Jualan Tahunan Terbesar ada Ha11 of Fame*. 11 tawaran eksklusif dari jenama hebat macam DJI, LEGO, L’Occitane, MAC, Nike, Ogawa, Shiseido, Skechers, dan Xiaomi. Dapat diskaun gila-gila up to 80% untuk mainan, kosmetik, kasut, pakaian, dan lagi!

Jangan lupa catat tarikh untuk Crazy Brand Mega Offers* yang berlangsung dari 11 hingga 13 November, 12 pagi sampai 2 pagi. Korang pasti senyum lebar dengan diskaun gila-gila, sampai 90% off, untuk jenama macam Aesop, Bose, Lacoste, La Mer, GETHA, Ray-Ban, Pandora, Samsung, Sonos, Jo Malone, and banyak lagi. Kalau terlepas, jangan risau, Brand Mega Offers* ada sepanjang hari dengan potongan harga sampai 70% untuk SK-II, Samsonite, Clarks, JBL, Levi’s, dan banyak lagi.

Maksimumkan Penjimatan Anda 

Selain diskaun jenama, ada juga tawaran lain best! Ada LazFlash Extra yang bagi diskaun lebih 50% untuk produk popular. Boleh dapat baucar Penghantaran Percuma, kalau tekan ikon Penghantaran Percuma atau ikon Baucar dalam app. Boleh save lebih RM20 untuk penghantaran.

Lazzie Star bagi hadiah dari 1 hingga 13 November. Dapat Golden Banknotes untuk tukar hadiah menarik, LazCoins, dan baucar. Caranya, login setiap hari, selesaikan misi harian, atau main game cam Merge Boss. Jangan lupa, tambah barang dalam troli awal-awal sebab harga terbaik bermula pukul 12 tengah malam 11 November. Banyak kejutan menanti!

Untuk maklumat lanjut mengenai Jualan Tahunan Terbesar 11.11 Lazada, sila layari aplikasi Lazada atau klik pada pautan ini. Banyak lagi tawaran dan butiran yang disenaraikan dalam lampiran yang disediakan.