Setiap wanita mengidamkan kulit wajah yang flawless, spotless dan cerah berseri. Tetapi, banyak faktor yang boleh membuat kulit kelihatan lebih berusia dengan kehadiran bintik-bintik hitam atau parut bekas jerawat. Masalah ini bukan sahaja dipengaruhi faktor keturunan, penuaan, ketidakseimbangan hormon dan jerawat tetapi juga sinaran UV dan pencemaran.  

Jadi, apa agaknya rahsia untuk dapatkan kulit bebas cela, tanpa bintik hitam atau kesan parut jerawat? 

Perlindungan menyeluruh untuk kulit wajah

Kalau anda sudah mencuba pelbagai produk penjagaan wajah tetapi masih belum jumpa yang mampu membantu, ini masanya untuk bertukar pada rangkaian Anti-Spot Serum NIVEA LUMINOUS⁶³⁰ baharu!

Tambahan baharu dalam rangkaian ini adalah NIVEA LUMINOUS⁶³⁰ Anti-Age & Spot 2-in-1 Serum Infused Moisturizer dan NIVEA LUMINOUS⁶³⁰ Post-acne Marks Gel-Like Serum. Kedua-dua serum ini menggabungkan kebaikan ramuan LUMINOUS⁶³⁰ yang telah dipatenkan serta terbukti mampu memudarkan bintik hitam dengan bahan lain yang dipilih khusus untuk melawan garis penuaan dan menopause serta jerawat atau keradangan kulit. Kesannya boleh dilihat dalam 14 hari!

Sementara itu, NIVEA LUMINOUS⁶³⁰ Advanced Spot Serum pula diperbaiki dengan formula 2-in-1 untuk mengurangkan semua jenis bintik hitam dan mengatasi kulit kusam.

Pilihan selebriti 

Menurut pelakon dan model terkenal Hong Kong, Natalie Tong, NIVEA LUMINOUS⁶³⁰ Anti-Age & Spot 2-in-1 Serum Infused Moisturizer membantunya menghilangkan bintik hitam dan juga berfungsi sebagai anti-aging cream. Ia sangat berkesan mengurangkan garis-garis halus sekitar mata dan membuat kulit kelihatan lebih lembut dan awet muda!

Bagi Rosina Lam, seorang pelakon Hong Kong dan juga pengguna setia NIVEA LUMINOUS⁶³⁰ Advanced Spot Serum, beliau telah menggunakan produk ini selama 4 tahun dan berjaya memiliki kulit wajah yang lebih cerah dan bebas cela.

Pelakon Intan Najuwa juga antara pengguna NIVEA LUMINOUS⁶³⁰ Advanced Spot Serum untuk melawan kesan sinaran UV daripada stage lights. Menurut beliau, produk ini berkesan membuat kulit wajahnya lebih glowy dan mengurangkan kesan bintik hitam selepas 2 minggu!

Pada yang cemburu dengan kult wajah sihat dan flawless As’ad Motawh, boleh cuba NIVEA LUMINOUS⁶³⁰ Post-acne Marks Gel-Like Serum. Menurut As’ad, produk ini membantu memudarkan parut jerawat dan mengawal kulit berminyak!

Sejak 2020, ribuan pengguna telah menjadi pengguna dan bersetuju bahawa produk NIVEA LUMINOUS⁶³⁰ terbukti berkesan membantu merealisasikan impian mereka untuk mendapatkan wajah flawless dan cerah. #TrustMeItWorks!