Dengan keadaan sekarang yang mana tak nampak tanda-tanda wabak COVID-19 untuk surut, ramai mak mak yang risaukan keselamatan anak-anak dorang. Iyalah, tak semua budak-budak boleh sesuaikan diri lagi dengan kehidupan SOP norma baharu ni.

Jadi dekat sini, sis Yana ada benda nak share dengan mak-mak semua idea deko tandas yang mana ianya cantik tapi tetap sesuai dengan kehendak mak-mak bagi pastikan keselamatan anak-anak terjamin.

KOHLER Smart Toilet boleh bantu mak-mak dapatkan tandas yang canggih tapi tetap praktikal dengan fungsi asas tandas dibina. Dibuat dengan inovasi bilik mandi moden, tandas pintar ni boleh bersihkan ruang tandas sendiri. 

Dah tak perlu susah payah sental tiap-tiap hari. Itu yang penting.

Dia juga berfungsi untuk nyahkan kuman-kuman yang ada dekat kawasan tandas. Jadi kalau lepas anak-anak settlekan urusan dorang, mak-mak dah tak payah bergegas masuk untuk minimumkan jumlah kuman yang ditinggalkan.

Kalau ada masalah membuang macam sembelit ke, nak membuang jadi lebih selesa sebab tempat duduk tu siap ada pemanas tau. Nak membuang tengah malam pun dah tak payah risau pasal tempat duduk sejuk.

Korang mungkin juga berminat nak baca:
Sembelit Susah Nak Membuang? Ini Makanan Yang Kena Korang Makan & Elak