Uolss nak tahu tak, ni pertama kali tau HABIB mengadakan pameran barangan kemas terbesar bertempat di pusat beli belah Pavilion, Bukit Jalil. Korang kena pergi dan lihat sendiri kedai Habib ni, memang Luas betulll!!! Bayangkan betapa banyak koleksi-koleksi emas yang dipamerkan salah satunya Oro Italia terkenal dengan kemasan yang halus, koleksi emas 916, koleksi berlian bersijil dari GIA dan AGS dan pelbagai lagi.

Sempena pembukaan pameran terbesar di Pavilion Bukit Jalil, Habib juga telah menawarkan kepada semua peminat barang kemas dengan potongon harga sebanyak 70% diskaun. Lebih dari separuh tuu!!! Korang masih tidak terlewat tau sebab promosi ini berlangsung sehingga 10 Oktober 2022. Jadi tunggu apa lagii?? Jom ler serbu Habib.

Tidak dilupakan, terdapat pelbagai aktiviti yang menarik bersama selebriti stylist seperti Min Luna, Farah Dinana (Stylist Fesyen) dan ramai lagi.

Ewah ewahhhh shopping sakan depa ni, mentang mentang Habib buat promotion 70% off. Minggu ni kena masak makanan fav shuben je ni… kot kot weekend ni sis dapat kaut satu gelang dari Habib hihihiii