Anak takde selera dan memilih makan? Ibu-ibu mesti risau tentang nutrisi untuk si kecil terutama sekali pada yang sudah bercerai susu.

Little Origins ada untuk membantu. Sempena meraikan satu tahun perjalanan dalam mentakrifkan semula penyusunan susu bayi, Little Origins membawakan alternatif untuk para ibu dengan topping serunding ayam yang inovatif. Diilhamkan oleh versi serunding ayam tradisional yang lebih sihat, jenama ini menangani keperluan pemakanan kanak-kanak kecil.

Dilancarkan pada 2022, Little Origins menawarkan perisa seperti Chicken Fluff + Purple Sweet Potato, Blueberry & Broccoli, direka untuk kesihatan otak, dan Chicken Fluff + Pumpkin, Apple & Broccoli, disesuaikan untuk meningkatkan penglihatan. Menggunakan teknologi beku-kering, jenama itu mengekalkan pemakanan maksimum dan hanya memerlukan air panas untuk penyediaan, memenuhi keperluan ibu bapa yang kesuntukan masa.

Bebas daripada perisa tiruan tambahan, produk tersebut mengutamakan kesejahteraan kanak-kanak sambil menyokong komuniti tempatan. Slogan Little Origins, “Grow Up Great,” mencerminkan komitmennya untuk menyediakan pilihan yang mudah dan kaya nutrisi untuk tumbesaran kanak-kanak.

 Ibu-ibu boleh dapatkan produk ini di laman web dan platform Little Origins di Shopee dan Lazada. Untuk mereka yang merupakan follower Little Origins, ini peluang untuk menikmati promosi masa terhad—beli satu set, dapatkan satu bubur percuma!