Dah mula browse koleksi, cari baju utk raya? Paling selamat adalah memilih gaya retro yang tak lapuk dek hujan, tak lekang dek panas. Rona nude dan soft pun ‘in’ tahun ni. 

Kalau masih tak jumpa yang berkenan di hati, boleh la tengok koleksi terbaharu dari UMMA. 

Untuk Aidilfitri 2024, UMMA tampil dengan koleksi yang diinspirasikan dari bunga bakawali yang juga simbol harapan dan pembaharuan. 

Koleksi Bakawali UMMA juga tampil dengan rekaan untuk mereka yang ingin mengenakan gaya sedondon bersama pasangan dengan Indera Kurta dan Kencana Kurung Kedah. Kelebihan koleksi ini adalah setiap satunya boleh digayakan bersama. 

Untuk Wanita – Rekaan mencerminkan keanggunan dan kekuatan Bakawali. Setiap bahagian dalam koleksi ini diselitkan dengan intipati bunga yang mewakili warna kehidupan, daripada ton neutral kepada corak yang halus. Koleksi ini menampilkan 5 rekaan, setiap satu dengan 2 pilihan warna untuk #UMMAWOMEN (saiz dari XS hingga 2XL) 

Untuk Lelaki – The Kurtas ialah gabungan gaya dan keselesaan, sesuai untuk dipakai setiap hari dan ketika menghadiri majlis-majlis perayaan. Mengutamakan keselesaan, setiap bahagian menggabungkan gaya sofitikated dan kemudahan. Apa yang membuatkan koleksi ini menonjol ialah keserasiannya dengan rekaan untuk UMMAWOMEN, membolehkan pilihan campuran dan padanan yang mudah. Koleksi ini tampil dengan 5 rekaan dalam 14 warna untuk dipilih untuk #UMMAMEN (saiz dari X hingga 3XL).