Hari Ibu bukan sekadar hari untuk menghormati wanita luar biasa yang membesarkan kita—ia  juga peluang bagi anak-anak untuk memanifestasikan kasih sayang dan penghargaan mereka terhadap ibu. 

Sama ada dengan meluangkan masa bersama atau mencari hadiah yang  bermakna, semestinya terdapat sesuatu yang istimewa untuk setiap ibu yang menggambarkan minatnya. Dari keselesaan rumah anda, temui pelbagai barang yang menjanjikan ukiran senyuman agar hari istimewa ini  lebih bermakna. Berikut adalah beberapa idea yang dipilih khas untuk meraikan ibu di seluruh dunia!

Si dia yang baru bergelar ibu

Jika anda merupakan seorang ibu baharu, TAHNIAH! Selami koleksi keperluan ibu untuk babak baru hidup anda.

● Keperluan asas untuk bilik bayi seperti monitor bayi atau smart lamp. 

● Pakaian menyusu yang bergaya. Terokai gaya praktikal namun trendy untuk menjadikan pengalaman penyusuan bayi lebih mudah dan stylist. 

● Pilihan pakaian dalam pantang. Keperluan seperti  lampin materniti boleh membantu ibu-ibu muda berasa lebih selesa.

Si Chef Michelin 

Tingkatkan kemahiran memasak ibu anda dengan hadiah yang dapat membantu mengurangkan masa di dapur, di sambil menambah rasa keenakan pada masakannya. Dari alat-alat yang dapat menjimatkan masa  ke peralatan memasak mewah, temukan barang-barang dapur yang sempurna untuk masakannya.

● Air Fryer: Berikan beliau peluang untuk menikmati hidangan tanpa rasa bersalah dengan menggunakan air fryer mampu milik terkini yang memasak hidangan dengan mudah dan sempurna dengan menggunakan minyak yang minimum.

● Set Pisau Mewah: Singkatkan masa bagi persediaan hidangan dengan set pisau keluli tahan karat yang berkualiti tinggi, menggabungkan pelbagai fungsi untuk kemudahan memasak. 

● Keperluan Membuat Pastri: Bagi ibu-ibu yang gemar membuat kuih mahupun kek, penggunaan perkakas yang betul sangat penting. Sama ada untuk menggaul bahan-bahan bagi resepi yang mudah mahupun menguli doh yang lebih keras, mixer elektrik ini dapat membantu ibu dengan semua aktiviti tersebut. 

Si Tukang Kebun Handal 

Jadikan pengalaman berkebun ibu anda lebih menarik dengan peralatan dan aksesori berkebun yang lengkap. 

● Set Berkebun Ergonomik: Dengan set alat yang lengkap, anda dapat menghasilkan sesuatu yang menakjubkan! Memperkenalkan set alat berkebun yang dapat memenuhi setiap tugas berkebun ibu anda. Bukan sahaja mudah dibawa ke mana-mana, set alatan ini  juga sangat berguna untuk semua keperluan berkebun seperti mencangkul, merumput, menggemburkan tanah, dan menanam anak pokok.

● Pasu Hiasan: Tingkatkan kecantikan kebun kesayangan ibu dengan pasu dan planter yang cantik dan menarik. Pasu bunga seramik yang bergaya ini boleh memberikan sentuhan mewah dan merealisasikan kreativiti ibu anda.

● Kasut Berkebun Tahan Lasak: Apabila tiba masanya untuk merumput dan menyiram pokok, kasut berkebun tahan air ini akan mengekalkan kaki kering, supaya ibu lebih selesa dan dapat menikmati hari yang lebih produktif dan menyeronokkan semasa bercucuk tanam.

Fit & Fab: Peralatan Senaman Rumah

Berikan sokongan kepada ibu anda dalam mencapai matlamat kecergasan dan senaman yang sebati dengan gaya hidupnya, supaya ibu kekal aktif dalam keselesaan dan privasi di rumahnya sendiri.

● Pakaian Sukan: Pilih pakaian sukan daripada pelbagai warna dan reka bentuk untuk senaman di rumah yang pastinya bergaya dan selesa, termasuk seluar yoga, baju senaman yang mudah kering, dan seluar ketat.

● Peralatan Senaman: Ibu anda tidak perlu lagi sentiasa bersenam dengan treadmill atau mesin basikal. Tukar kepada alat senaman yang lebih versatil seperti dumbel dan resistance bands yang menawarkan lebih lagi fleksibiliti untuk latihan kekuatan di rumah.

● Pemantauan Kesihatan: Untuk membantu ibu anda mengoptimumkan rutin senaman mereka, gunakanlah fitness tracker agar membantu ibu memantau setiap langkah kesihatannya. 

Jom Bersedia dan Mulakan Carian Anda! 

Raikan Hari Ibu ini tanpa sebarang kebimbangan dengan promosi yang eksklusif hanya di Lazada!  Dapatkan diskaun yang istimewa dengan baucar yang banyak di aplikasi Lazada untuk menikmati penjimatan tinggi termasuk penghantaran percuma! Jika anda berubah fikiran, jangan risau! Lazada’s “Change of Mind” policy  membenarkan pemulangan barang tanpa kerumitan dengan bayaran balik penuh.